21 January 2013

perkenalan

assalammualaikum
hai beautifull & handsome
disini sya bukan cik pnya blog ni..hewhew
tpi telah diberi kbenaran untk mluahkan apa yg terbuku dihati
okay..stop it ! dah makin meqeben ..
*boring doee bila makin meqeben mcm ni

thun 2008
time ni msih malu2,senyum2,hai2 or watever yg sekawasan dengannya lah
kelas dah pun diberitahu ckgu..okay aku kna msuk klas asing dri mmber2 yg aku knai..
sob sob sob..sedih..xknai sapa..perre duk klas sbelah..
mmang rhat xskali dah..
smakin lama smkin mngenali kwn2 skeliling..whooaa >.< time tu xrsa malu dah
srius plik bla aku start hai,senyum bagai dkt fawa..
nk jdikan crta konon2nya hri tu tlbih pramah dgn dia..tersembang,tercakap,
termintak no fone..okay..mlm tu msej dgn dia...
esk p skolah p jdi kwn rpat dia..
*konon2nya la kan..semak !

tahun 2009-2010 
semakinm rapat dan rapat dan rapat dan rapat dan rapat
*mohon jgn ulang ayt tu bnyk kli..
hbis pmr tu ja..xdak bnda nk buat qeja duk gelak huahuahua ja kt skolah..
stiap hari skurang2nya 100 gmbaq msti upload dlm fb..byangkan 100x14hri..
whhooaa...jenuh fawa upload..mklum la cta2 nk jdi photo berapi skolah
spnjang 2 mnggu sblum cti skolah start aktiviti tu la ni la smua ckgu buat
ptandingan masak..okay...time tu fawa sngguh pulon..posing pgang pasu bnga bgi kt aku
*sangat poyo plus weerrkkkss ! meluat bila tngk blik
apakan daya yg lpas xleh ulang blik dah...
bukan nak kata..snnguh tiap hri ada ja bnda yg nk gelak..
yg xlwak bleh jdi lawak
aku sndri xfhm...fkiaq2 blik
sqonok tme2 mcm tu bla dah abeh skolah ni
*okay..xsmpai 4 bulan  abeh skolah  dan trasa dri besaq ! tlg sedaq ! haha

tahun 2011-2012
*dengan ini sila sematkan azam baru dihati...haha
fawa pindah p vokasional
(baca dlm nada sedih please)
nak kata aku sedih xsedh sngt pun
cuma trasa ja... -,- hati yg xmau tnjuk dkt sapa2 tentang apa yg dirasai 
telah mngawal prasaan supaya " buat xtau sdah..jgn duk buat sedih mcm xjmpa dia dah"
haha...ksah plak aku time tu...dia p nk bljaq..bukan nk p bnuh dri or whatever yg sekawasan dgnnya..
cuti2 skolah kami still jmpa,hangout skali..pizza dan mcd sdah mnjadi mknan wjib kami kedaqah kt situ
smbil gelak2 tnpa mempedulikan mnusia di tepi yg ada ktikanya memerhati kami sprti
dia xpnah lakukan bnda tu...*tlg angkat kaki dan belah dri situ !
klau p mcd ka pizza ka saheh ada ja bnda yg nk jdi sejarah yg boleh dicatatkan dlm buku
teks sejarah skolah menengah sbagai topik yg bru..
p main bowling..okay aku jgak kna mrah..fawa hobi dia emo
*meluat plus rasa nk humban dia dri tngkat atas smpai ke bawah
mohon sedaq fawa..haha
gegaran dirasai ! mohon btenang ...
kami msih lgi cntact dri hri ke hri...smpai la kdang2 ckp fone mcm xmau letak
smpaikan mak aku sndri ckp "ckp fone dgn sapa,,bgelak saja"
okay...jgn fkiaq bukan2...kmi masih di jlan yg lurus yer...bukan yg sjenis tu..


NOW
alhamdulillah...
syukur
fawa,yana,perre,wani,hajat dan seangkatan dgnnya msih lgi terus calling,
msej2,bertweetan,berfacebookian..
*tlg jgn over sngt nk tlis smpai mcm tu.. -,- 
alhamdulillah, kwn susah snang smua dah knai la ni..ada yg bleh kta buat mcm diari,
ada yg bleh buat sbgai pndngaq setia,yg nsihat xkra  time susah snang,
dri sni aku mula berfikiran mcm org besaq wlaupun aku bnyk kebudak budakan
*tambah2 duk dgn kwn sekepala..mmang xpduli dah..
insyaa Allah, umur pnjang,ada rzeki, msing2 bleh bjaya...and still cntact wlaupun jauh
*jgn nk felling2
 nahh nk bgi ucapan yg aku rsa agak aku bkenan dkt hti aku...
Kita berjumpa kerana takdir. 
Kita berkawan kerana kasih sayang. 
Kita bersama kerana hati. 
Kita bergaduh kerana harga satu ikatan. 
TAPI yang paling penting, SEMUANYA KERANA ALLAH TAALA. 
TanpaNya tak mungkin sekarang terjadinya 1 Jalinan Hati. 1 Rahsia Rasa. 
Yang mempunyai sejuta maksud pada jiwa-jiwa yang memahami erti persahabatan. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
THANK YOU ALLAH ..Kau telah pertemukan kan aku dgn shabat yg sntiasa mngukir
kenangan susah senang brsama, mngkin pdanya ada sgalanya yg xpernah ku selami. Mugkin padanya ltaknya apa yang kuimpikan selama ini. Tapi jika aku seorang teman yang tak menghargai, ampunilah dosaku Ya Allah, dan kurniakanlah kegembiraan dan rahmatMu kepada temanku 

*okay..aku xreti nk felling lebih2...ckup skadar doa sbgai penutup entry ni...stop smpai dkt sini sja...
ada masa,ada mood,ada hari,ada tarik dan bulan
aku update lagi apa yg terbuku di hati..cceewwaahh !
cayalah aku gna bhasa dlm kamus dewan ! 
okay

good nite !




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...