31 December 2012

2012 ♥

salam~
so esok dah masuk tahun baru 2013. :)
sat ja kan? sedih jgk la nk berpisah dgn  2012.cehh ayat.hahak!
2012 byk sgt kenangan okay?
kenangan kat vokay kangar,ohh shit!!
will miss our moment sayangs!
dah rindu dah ni.haiyaa.
kenangan kat hostel paling best.tak caya??
alamilah sendiri.hee~
thanks untuk yg pernah kawan dgn aku kat sana.
aku sayang hmpa weh..
budak DORM C,i love you.muahhh!!
Dorm D pun sama jgk.hihik.
Dorm A ♥
ketot,biey green,asma,mira,aula (sesat)
HAHA.sayang hampa weh!!
thanks ada time susah senang aku. :')
aku takkan lupakan semua ni.serius wei. 
best sangat 2012!awat cpat sangat??wuaaaaa!!
syiok habeh SPM,tp tk syiok dh nk new year.hum..
apa2 pun,aku harap 2013 is more better than 2012.hopefully. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...