05 August 2012

have fun with love ♥

pewit2.setelah sekian lama aku tk update.harini baru aku nk update balik.
hihik,rindu aku dak??mesti dak kan?ha tau dah hmpa semua2 ni.hee~
harini aku keluar dgn mmbe2 aku p buka posa dekat mcd city plaza.
km p dlam pkoy 5.30 lgutu laa..km p jalan2 cari pasal dulu.shopping2 apa semua.
dalam pkoy 7 tu km p bratoq beli mkanan..rmai cekk oiyyy..
agak lma jgk la aku dgn mylia bratoq.hum.aku mkn double cheese burger.jeles?
ha esok ajak mak hmpa p mkan nah?ksian hmpa.hihik.lpas mkan tu,km naik atas p main bowling.aku main sat ja sbb mak aku mai awai.so,trpksa la tnggai dpa2 tu..ksian k ksian.
sorry weh,nk buat cmna dh trpksa.tkkn nk bg mak aku tnggu pulak kan.
btw,aku tk puas lngsung dok dgn hmpa.rasa sat sangt smua tuh.hum.tkpa,lain kali kita kluaq lg okay sayang2 ku skalian??hee~
hum tkpa la,stakat ni ja kot.bye2.muahhh!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...