02 January 2012

last day sebelum balik hostel.

uitss..hee~how are you??demam??makn ubat.
slsema?mkn ubat jgk.*credit to myra eyra
hiks.okay,aku nk ceritaa..nma pon blog kan..tkkn nk mnynyi pulak.
hum hrni last aku online sblom aku masuk hostel bg tahun 2012.senior year ♥
boleh teqa tu??hahaha.
best ka jd senior?zzzzzz
lama dh aku tk jd senior..sbb taon lps -2011- aku jd junior.
klau dok skolah lma,aku ttp senior lah kan.rndu gla junior2 aku.tu ayatt.HAHAHA!!
aku rasa mlas gla kot nk balik hostel..semak wei!!
dok dorm mna tktau,dgn sapa pon tktau lg.taon lps warden sruh bg nama klu nk dok dorm skli taon ni.
km pon bg la nma kan..tktau la btol ke tk apa yg dia ckp.
tgk2 dia nk psahkan yg dlm snarai nma tu..nah cering.HAHA!
srnok gila la kn?grrr..hum..
WTH!Welcome To Hostel.jyeahh..srnok shiakk..tkda hal la.
hum,SPM OH SPM.godai.haha!
mcm tu pon ada.SPM?err,akaun form 4 pon tk laps lg ni,nk blajar yg form 5 pnya dh.mmpos aku.
tkpa2,susah2 dahulu,senang2 kmudian.btoi dk tatau.hee~
tkpa lah,yg ni ja kot aku nk ckp.


to BFF aku,hmpa takecare tau??study rjin2.
azam bru weh!!ingat 1 ja,bahagiakan parents dulu sblom bahagiakan boyfriend.:)
jangan kerana boyfriend,parents kita terluka.atudiaaa..
tba2 ja??haha.kbai.
1+4+3=iloveyou.♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...