23 July 2011

Ayien Syazwina

hum,tgk pic ats tu,knal??klu xknl,buat2 knl ckup la.HAHA.
okay,let's story.ni la junior aku kt skola lma..xkn kt skola baru plak kan??
skola aku mna ada junior(tak best)
tapi ada senior(best ka)
dah2...mrapu p kot lain dh tu.HAHA.
okay,dia ni dulu baik dgn aku,skrg pon ya jgk..tp dh jrang cntct.aku xtau psai pa..
chatting pon jrg.dia bz la kot.aku xtau.
try usha kt ats tu,pic mna cute g??yang AYIEN or SYAZWINA??
bg aku yg dlu cute g.yg syazwina tu.yg la ni pon cute jgk..
okay,dia ckp kt aku,dia nk brubah.jd apa??jd tomboi.okay,aku trkjut.
buat pa dia nk brubh cm tu.dia ckp,dia nk jd tmboi sbb mls nk cple,kwan ja smua.
then,aku ckp la,prlu ka nk brubh smpai cm tu.dia ckp perlu.
hum xtau la kt dia.jnji dia bhgia.aku dpt trima knyataan ka dia jd cm ni??(xtau)
jgn tnya dah.okay,aku sayang dia as junior aku.dia baik..klu dia mrah,mmg dia mrah sngguh.
so,laki2 kt luaq tu,jgn dok buat dia mqah.x ksah la laki ka pmpuan,jnji jgn buat dia mqah.HAHA.
dia ni hati kqaih gila.haehh...ketegaq!hee~tp aku tetap syg dia.
now,dia dah jd ayien,tp aku nak wina yg dulu.ksaq,gila2.
tp la ni,ksaq la jgk.tp x prlu la nk brubah smpai cm tu.haehh...
aku slalu pnggl dia budak hott.HAHA.dia kan HOTT..
kan??BUDAK HOTT,klu anda bca ni,just nk bgtau
BUDAKK HOTT,ILOVEYOUSOFUCKINGDAMNMUCH!!
just be yourself!tak perlu berubah untuk orang lain!lebih baik jd diri sendiri.
kdg2 jd hipokrit lg bgus dari jd diri sndiri,tp anda,xpyah la.
i love you being yourself!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...