21 January 2013

yana si buncits

haaa..kelia dak tajuk??
sbnqnya yana yang paksa aku tulis blog pasai dia.pulun kan dia??
setuju??ha bguih2.HAHA.
yana,hg ni pulun kan?mcm mna la hg boleh kawan dgn aku?aku pun tk pham.
sptutnya hg kawan dgn perre ja sbb dia pun pulun mcm hg.*perre mohon baca.-,-
haha..ni hg dok balik langkawi psepa?hg nk kawen ha?HAAA.
tk ajak pun..haha.perre hg tgk yana ni,dia dok mnggdik ja la ni.
aku tktau nk jd apa dgn dia.haehh..
tolong la berubah.haha.
wei,nnti mnta U sama2 nah?boleh mnggdik dgn hampa2 sama.krek2.
*mesti perre tk stju bab2 mnggdik ni. :D
yana,birthday hg bila tktau?aku lupa laa..lambat lg kan??lekluu..
hihik,ni nnti birthday hg aku tkdak,boleh call kot noh?
jgn dok bajet sgt,dpat free call kan?
hg keja nk call boypren hg jaa..cis cis.
taun ni aku tk dok hostel dh,so hg kena call lah.
ada pahamm?wei,hg cple dgn sapa?bkn nk story2 dgn aku dah la ni
dok post2 kt fb and tiwtter ja.dok lepas perasaan pulakk.
suka buat aku trtnya2.tu ayatt..hg jgn dok gdik noh..hg ingt dk,aku kata aku nk jd org first yg tau kalau hg cple?hg jgn dok buat lupa sgt la..aku tmbuk muka kau!*jozan
ini semua poyo!! hng tk rindu aku ka wei??la ni mana mau call aku dah.dpa busy dgn business dpa ja.
call kita pon dak dahh..nnti hg p ujian comp tuh,bg luluih nah.aku sepak hg st g kot.haha.
aku malas dh nk taip pnjg2,tk lqat oii..haaa satu lg..hg tu sakit,jgn dok buat mcm sihat sangat.
SILA MAKAN UBAT sebelum tidakan diambil.sekian. -,-

NUR LIYANA BINTI AZHARI ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...