15 October 2011

Kem Krs..:)


uits uits.
10-14 Oktober 2011
Perkhemahan Perdana KRS Peringkat Kebangsaan 2011
Kem Pusako Batu Kikir,Negeri Sembilan
---------------------------------------------------------------
8 Oktober 2011

mula2 km p Teknik S.P 1 dulu..
p tdoq sana 2 malam..
mcm2 yg trjadi.HAHA..
mlm first tu hujan..
khemah km banjir!HAHA
terpaksa la kluaq p dok bwh bumbung.
km mcm mangsa banjir dah.HAHA.

9 Okotber 2011

kami practise kawad.oh yeahh..
jgn malukan ZON UTARA okay.hee~
aku mewakili skolah Vokay Kangar.aum aum.
HAHA.
mlm tu km tdoq dlm khemah bwh bumbung..
so tk kna hujan la..
sjukk la jgk..

10 Oktober 2011

tepat pukul 8 pagi km semua bertolak p Negeri Sembilan
besttt..dok dlm bas tu geng2 Vokay Kangar ja kot hg bising.hahaha..
biasa la..hidup mau enjoy..rite??tp jgn syok tk kna tmpat..
hehe.okayy..mls nk story pnjg2..
slepas 11 jam dok dlm bas,,
km pun smpai la kt Kem Pusako ni.
(pndai2 la kira dri 8 pg)
mlm tu..km kna brkumpul..trbaik..
dgq pegawai tu ckp.HOHO..
mana lama pun..
mkn kt sna okay2 ja.yg bestnyaaaaa...km jumpa AMA!!waa....rndu trok kot kt dia..
dulu dia skolah skli dgn km.mmg rndu ar.HAHA.

11 Oktober 2011

harini pertandingan kawad..
km bgun dlm pkul 6 kot.HEE~
smua pakai uniform lngkap.
sbb nk kwad la kan..
aku pkai uniform lngkap dgn tdung hitam sbb aku x msuk kwad.skli dgn mmbe aku la.
pas tu pg tu..km sarapan dulu..
mkn apa tktau.lupa.HAHA.
start kem ni la km boleh jmpa balik dgn ama..
p mna smua dgn dia.
<3

12 Oktober 2011

okay..start hrni smua dah kna brkumpul dlam kmpulan masing2.
kumpulan smua tulis kt tag yg dpa bg,pndai2 la.
aku kump numb 1,sma dgn ama.terbaikk ahh..
hehe.km buat mcm2 aktiviti.
kump 1,2,3,4 kna p Pusat Kem Jelai kot.HAHA.aku tktau.
kt Nogori jgk la.
yg lain smua kt Pusako.
first2 km buat flying fox.perghhh!!bestt!!lepas tnsion.
then km buat ikatan n simpulan
dia ajr cara nk buat ikatan.mcm2 km blajaq..
pas tu...rentas halangan.HAHA.
yg ni aku paling rinduu...mcm2 trjadi..
n paling best la!
sikap kerjasama mmg nmpk la.
aku sayang kmpulan aku!!
pas tu km buat Permainan Tradisonal.
km main Galah Panjang,tuju tin...n apa lg tktau.lupa.HAHA

13 Oktober 2011

hrni pun ikot kmpulan..
aktiviti ke 2.
aumm..first km KAYAK..oritee..
haha..aku pning gila kot naik kayak.HAHA.
tp best lah.
pastu km buat water confident.kna trjun dlm air..eeiiii..
air selutt...terbaekkk!!!!
dia ajr cara2 nk mnylamatkn diri kalau lemas.
pastu km buat coperative game.
then km buat low element..
susah la jgk..
msa km buat aktiviti ni hujan..
basah lerr..dh la dok dlm hutan.pacat smua ada.HAHA.

14 Oktober 2011 :')

humm..last day..sdih gilaa..sbb dh nk kna balik..
km kna bgun awai sbb nk kmas diri n khemah..
pastu sarapan..pas tu brkumpul sbb ada majlis penutupan..
haehh..pegawai ckp lama gila...then bg hadiah bg setiap pertandingan..
ZON UTARA mng 3 aktiviti..
Pertolongan Cemas,Orienteering laki n pmpuan
aku bngga Pertolongan Cemas mng sbb aku masuk.HAHA.
besa la..dulu kan ST.JOHN.aumm
lps siap smuaaa...
kami kna tnggu laki blik dri smbhyang jumaat,agak lama la..
ama balik awal..
mmg sdih gila la kna brpisah dgn dia..dh la bnyk kenangan.
tmbh2 aku..satu kumpulan dgn dia kott..sdihh!!
bnyk sngt kenangan.I MISS YOU AMA!!
tmbh2 tikah..dulu 1 dorm,now ama dh pndah.haehh..
km mmg nngis gila la.
sdihh wei..
AMAAAAAAA...klu hg bca ni,aku nk ckp dkt hg,jga diri elok2,klu sakit,jgn dok gagah nk buat.
hritu water confident aku tk bg buat,hg nk buat jgk.haehh..
aku sayang hang.<3
pastu km smua pon balikk......
aku smpai dlm pkul 3 pg..




ama <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...